MAJLIS PERPISAHAN CIKGU JANET

13 Mei 2011 ,adalah hari terakhir Cikgu Janet berkhidmat sebagai seorang guru pendidikan khas di SMK Datuk Peter Mojuntin.Bagaimanapun, tanggungjawabnya sebagai guru tidak berhenti disini kerana Cikgu Janet akan menjalankan tugas-tugas yang lebih berat lagi di sekolah barunya nanti.

Sempena dengan hari guru pada hari ini 16Mei2011, murid-murid yang dikasihi sempat menyerahkan kad perpisahan + kad hari guru yang pada majlis perpisahan yang lepas.

Murid khusyuk menyediakan kad untuk Cikgu Janet. Sedaya upaya mereka mencuba agar dapat hasilkan kad yang terbaik
Pelajar lelaki menyerahkan kad dan bunga kepada kepada Cikgu Janet. Tak lupa juga Mr Asnain nie nak bagi bunga kertas untuk menghargai jasa Cikgu Janet

Ini pula “scene” murid-murid perempuan. Siap dengan pelukan dan nasihat lagi daripada Cikgu Janet. Moga-moga, nasihat Cikgu Janet menjadi pegangan dan sentiasa di ingati mereka.

Wah! Giant card daripada tingkatan 4k untuk Cikgu Janet. Pastinya Cikgu Janet gembira melihat murid berusaha untuk menunjukkan keikhlasan mereka. Moga murid akan kekal ingat jasa guru yang banyak menyumbangkan tenaga dan usaha demi murid-murid sekolah dan murid pendidikan khas.

Guru-guru mengucapkan selamat maju jaya kepada Cikgu Janet.Selamat Hari Guru… (“,)

0 comments:

 
/* butterfly cursor ----------------------------------------------- */ Monarch Butterfly 2 /* bee ----------------------------------------------- */