Forum On Accessibility (Series no. 2)


Bertempat di Shangri La Tanjung Aru, forum yang kedua bagi tahun ini diadakan untuk membincangkan peluang pekerjaan dan hak-hak OKU dalam sektor awam mahupun swasta. Kelihatan wakil Persatuan Orang Pekak sedang membentangkan keperluan-keperluan yang sepatutnya ada untuk warga orang pekak.







Tamat sesi pertama, semua peserta mencari meja masing-masing pula. Bukan untuk sambung meeting tapi hendak mengisi perut yang lama berkeroncong. Boleh tahanlah jugak sedapnya sampai tambah nasi 2/3 kali, wah.. Yalah sudah bayar RM10 mesti tak mau rugi kan.



Hmm, sempat lagi senyum depan kamera? Eleh, cikgu tau kamu memang tengah lapar juga kan, terutama yang tengah tu.. mau tersengih pun susah, sabar-sabar. Lepas ni sambung forum lagi sampai pukul 5 petang, so teruskan senyum sepanjang masa.








Ohh, kamu berposing masa forum? nanti cikgu denda. Rasanya time ni forum hampir ke penghujungnya, jadi tidak hairanlah mereka ni senyum sampai ke telinga. Turut serta adalah bekas pelajar deaf SMK Datuk Peter Mojuntin (paling kiri)



Selesai sudah forum kedua tahun ini. Setelah mencari lokasi sesuai (paling cantik), kami mengambil gambar kenangan. Forum ketiga iaitu yang terakhir akan diadakan sekitar bulan November.

Berdiri dari kiri : Ibu Lee Kok Chung, Nor Baizurah, Cikgu Catherine, Daisy, Nur Aisyah dan Cikgu Suhailah

Duduk dari kiri : Cikgu Jesson, Hajmain, Joepoldson dan Lee Kok Chung.
(Pelajar lain telah pulang, tak sempar bergambar bersama)

1 comments:

Mun said...

Siapa ye owner blog ni? Saya bakal guru pekak juga. Boleh kita bertukar YM atau email?

 
/* butterfly cursor ----------------------------------------------- */ Monarch Butterfly 2 /* bee ----------------------------------------------- */